Paintballi mängude tsenaariumid ja lühikirjeldus

Tagasi avalehele

Meie mängude tsenaariumid on täiesti originaalsed ja erinevad nii alade kui missioonide poolest. 3 esimest tsenaariumit saab mängida nii autodega (motor paintball) kui ka jalgsi (tavaline paintball). Autodega on kindlasti põnevam. Tsenaariumeid ei saa ette valida, enamus mängitakse 2-tunnise aja sees läbi. Millist mängu ning mis järjekorras mängitakse, otsustab instruktor, kuna samal ajal mängivad ala peal ka ilmselt teised grupid.

Tuumarünnak /// "Nuclear attack"

Meeskonnad

Kaitsev ja ründav meeskond

Missioon

Vaenulikud jõud on enda kätte haaranud raketibaasi juhtimiskeskuse koos tuumaraketiga. Raketi lõhkemiseni on jäänud 10 minutit, aeg tiksub. Ründaval meeskonnal on aega 10 minutit, et hõivata juhtimiskeskus ja katkestada tuumaraketi start. Tegemist on manööverlahinguga.

Reeglid

3 tabamust kehal, käsi püsti, oled mängust väljas. Pooltevahetusega, st mängitakse 2 korda.

Ala

20 0000 m², 300 m² maa-alune raketi juhtimiskeskus, hooned, kaevikud, palju erinevaid militaarmasinaid, mets.

Masinad mängu läbiviimiseks

Ründaval motoriseeritud kiirreageerimisjõududel on selle missiooni täitmiseks sõidukid, mida saab juhtimiskeskuse vallutamisel kasutada kilbi või tangina, drive-by-ks, dessanti paiskamiseks vaenlase tagalasse, rünnakuks - variante on palju. Masinad annavad suure eelise eesmärgi täitmiseks. Masinate arv ja suurus vastavalt grupi suurusele.


 

Pantvangi vabastamine /// "Save the hostage"

Meeskonnad

Kaks tiimi: terroristlik rühmitus ja SWAT-meeskond.

Missioon

Pantvang on terroristlike jõudude poolt röövitud. Poissmeestepeo puhul poissmees, firmaürituse puhul nt ülemus või nende puudumisel meie vabatahtlik topis - inimsuurune nukk. Pantvangil on käed terroristiteibiga kinni seotud ning paigaldatud omakorda ala peal köiega puu külge. SWAT-meeskonnal on aega 7 minutit pantvang päästa, muidu pannakse ta seina äärde seisma ja hukatakse.

Meeskond ründab bussiga, tuleb suitsukate, lahing lühike ja agressiivne. Pantvang tuleb 7 minuti jooksul puu küljest lahti siduda ja ala pealt välja tuua. Plaanideks ja strateegiateks pole aega - tuimalt ja jõuliselt peale!

SWAT-meeskonna eksimise korral lastakse pantvang maha - igal ellujäänud osalejal 1 lask 25 meetri pealt.

Reeglid

3 tabamust kehal, käsi püsti, oled mängust väljas. Üldiselt mängitakse 1 korra.

Ala

5 000 m², hoone varemed, mida ümbritsevad kaevikud ja okastraataed, militaarmasinaid, mets.

Masinad mängu läbiviimiseks

SWAT-meeskonnal on kasutada spetsiaalselt selliseks missiooniks ehitatud SWAT-buss ning mõned kilbid. Kõik lähevad autosse, va juhul kui grupp on suur, siis osad jala.


 

Keemiarünnak /// "Chemical attack"

Meeskonnad

2 meeskonda, kes püüavad keemiarünnaku üleelamiseks leida gaasimaske

Missioon

Kahel meeskonnal on aega 15 minutit, et leida ja kokku koguda mänguala pealt nõutud arv gaasimaske (sõltuvalt grupi suurusest). Mõlemad meeskonnad alustavad erinevatest punktidest samaaegselt ja mõlemal meeskonnal on kasutada sõidukid. Gaasimaskid on territooriumil kas mõne sõiduki katusel või sees, mõne hoone vareme peal, on märgistatud ja kergesti nähtavad.

Mängu lõppedes loetakse saak kokku ja võidab meeskond, kellel on rohkem gaasimaske ja elab üle keemiarünnaku. Loeb kiirus ja strateegia.

Reeglid

Mängu tagasisündimisega! Kui on 3 tabamust kehal, peab mängija tõstma käe üles, liikuma 10 meetrit tagasi ja lugema 20-ni. Kui välja langejal on parasjagu käes gaasimask(id), peab ta need kohe maha asetama kohas, kus ta pihta sai. Vastasmeeskonnal on nüüd võimalus mask ära võtta. Vastaste autode vallutamine/üle võtmine on lubatud.

Mängitakse 1 korra.

Ala

22 000 m², hoonete varemed, mets, sõiduteed, kaevikud, tramm, suur hulk erinevaid militaarmasinaid jm sõidukeid.

Masinad mängu läbiviimiseks

Masinaid saavad meeskonnad kasutada alal liikumiseks, tuletoetuseks, vastasmeeskonna vastu võitlemiseks, gaasimaskide kogumiseks, manööverlahinguks. Sõltuvalt grupi suurusest kas väikeauto kummalgi meeskonnal või mõni suurem masin. Osad saavad liikuda jalgsi.


 

Klassikaline lipujaht /// "Flag hunt"

Mängutsenaarium, mis on esindatud ilmselt enamus paintballimängudes. Klassikaline lipp keskel mäng.

Meeskonnad

2 meeskonda, kes hakkavad lipu vallutamise nimel võitlema.

Missioon

Lipp on mänguala keskel. Üks meeskond alustab mänguala paremast servast ning teine meeskond mänguala vasakust servast rünnakut ning püüab saada lippu enda meeskonna kätte. Kui mängija saab kolm tabamust, on ta mängust väljas. Kui mängust välja langejal on õnnestunud enda kätte saada lipp sel hetkel, kui ta pihta sai, peab ta koheselt lipu maha viskama kohas, kus ta pihta sai. Teised mängijad peavad nüüd lipu sealt kätte saama.

Mängu põnevamaks muutmiseks teeme seda vahel ka nii, et mängijad asetavad markerid enda ette 10 meetri kaugusele ning peavad kõigepealt jooksma relvadeni ning siis alustama lahingut lipu pärast.

 

Mängukäikusid on mitmeid erinevaid nii kaugele kui fantaasia ulatub:

1. Võidab meeskond, kes jõuab esimesena lipuni ning viib selle enda „baasi“ ehk tagasi mängu alguspunkti.

2. Võidab meeskond, kelle käes on lipp 5 minuti pärast pärast mängu algust. Kui üks meeskond saab lipu endale, ei lõppe mäng ära vaid võitlus käib edasi. Meeskond, kelle käes ei ole lippu, püüab seda vastase käest tagasi vallutada.

3. Viimase kuulini. Tavaliselt mängitakse kui mängijatel on jäänud järgi väike kogus kuule ning soovitakse need lõpuni mängida. Sel juhul kui mängija saab 3 tabamust, liigub ta tagasi algusesse ning alustab taas rünnakut. Kuni kõik kuulid on otsas. Võidab meeskond, kellel on viimane ellujääja koos mõne kuuliga ning lipuga.

Reeglid

3 tabamust kehal, käsi püsti, oled mängust väljas. Üldiselt mängitakse 1-2 korra.

Ala

5 000 m², varjumiseks ehitatud spetsiaalsed puidust takistused, mets, punker, vaatetorn.


 

Kaevikutsenaarium /// "Trench-system game"

Lahing toimub 300m pikkuses paralleelselt jooksvas kaevikute topeltliinis, mis ulatub tihedasse sarapikumetsa, kus lahing lõppeb.

Meeskonnad

2 meeskonda, kes hakkavad kaevikutest ja metsast lippe koguma.

Missioon

Kaevikutesse ning metsa on peidetud teatud kogus (paaritu arv) väikseid autolippe. Kumbki meeskond alustab samal ajal ning märguande peale joostakse kaevikutesse. Üks meeskond alustab ühest kaeviku otsast ning teine teisest. Kaevikud on omavahel keskelt ühendatud ning viivad välja ühte suurde sarapikumetsa, kus asuvad samuti lipud. Kaevikuid läbides tuleb meeskondadel  leida üles kõik lipud nii kaevikutest kui metsast.

Mängitakse kokku ca 10-15 minutit ning seejärel loetakse lipud kokku. Võidab meeskond, kellel on neid mängu lõppedes rohkem.

Reeglid

Mängu tagasisündimisega! Kui on 3 tabamust kehal, peab mängija tõstma käe üles, liikuma 10 meetrit tagasi ja lugema 20-ni. Kui välja langejal on parasjagu käes lipp/lipud, peab ta need kohe maha asetama kohas, kus ta pihta sai. Vastasmeeskonnal on nüüd võimalus lipp/lipud ära võtta.

Mängitakse 1 korra.

Ala

25 000 m², milles 300 m pikkune sügav kaevikute topeltliin, mis on omavahel ühendatud. Paks tihe võpsik ja sarapikumets.


 

Leht on täiendamisel. Peagi lisatakse juurde veel tsenaariumeid:

 

6. Maa-aluse punkri läbimine taskulampide ja valgusrakettide toel.