Paintballi mängude tsenaariumid ja lühikirjeldus

Tagasi avalehele

Meie mängude tsenaariumid on täiesti originaalsed ja erinevad nii alade kui missioonide poolest. 3 esimest tsenaariumit saab mängida nii autodega (motor paintball) kui ka jalgsi (tavaline paintball). Autodega on kindlasti põnevam.

Tuumarünnak /// "Nuclear attack"

Meeskonnad

Kaitsev ja ründav meeskond

Missioon

Vaenulikud jõud on enda kätte haaranud raketibaasi juhtimiskeskuse koos tuumaraketiga. Raketi lõhkemiseni on jäänud 10 minutit, aeg tiksub. Ründaval meeskonnal on aega 10 minutit, et hõivata juhtimiskeskus ja katkestada tuumaraketi start. Tegemist on manööverlahinguga.

Reeglid

3 tabamust kehal, käsi püsti, oled mängust väljas. Pooltevahetusega, st mängitakse 2 korda.

Ala

20 0000 m², 300 m² maa-alune raketi juhtimiskeskus, hooned, kaevikud, palju erinevaid militaarmasinaid, mets.

Masinad mängu läbiviimiseks

Ründaval motoriseeritud kiirreageerimisjõududel on selle missiooni täitmiseks sõidukid, mida saab juhtimiskeskuse vallutamisel kasutada kilbi või tangina, drive-by-ks, dessanti paiskamiseks vaenlase tagalasse, rünnakuks - variante on palju. Masinad annavad suure eelise eesmärgi täitmiseks. Masinate arv ja suurus vastavalt grupi suurusele.


 

Pantvangi vabastamine /// "Save the hostage"

Meeskonnad

Kaks tiimi: terroristlik rühmitus ja SWAT-meeskond.

Missioon

Pantvang on terroristlike jõudude poolt röövitud. Poissmeestepeo puhul poissmees, firmaürituse puhul nt ülemus või nende puudumisel meie vabatahtlik topis - inimsuurune nukk. Pantvangil on käed terroristiteibiga kinni seotud ning paigaldatud omakorda ala peal köiega puu külge. SWAT-meeskonnal on aega 7 minutit pantvang päästa, muidu pannakse ta seina äärde seisma ja hukatakse.

Meeskond ründab bussiga, tuleb suitsukate, lahing lühike ja agressiivne. Pantvang tuleb 7 minuti jooksul puu küljest lahti siduda ja ala pealt välja tuua. Plaanideks ja strateegiateks pole aega - tuimalt ja jõuliselt peale!

SWAT-meeskonna eksimise korral lastakse pantvang maha - igal ellujäänud osalejal 1 lask 25 meetri pealt.

Reeglid

3 tabamust kehal, käsi püsti, oled mängust väljas. Üldiselt mängitakse 1 korra.

Ala

5 000 m², hoone varemed, mida ümbritsevad kaevikud ja okastraataed, militaarmasinaid, mets.

Masinad mängu läbiviimiseks

SWAT-meeskonnal on kasutada spetsiaalselt selliseks missiooniks ehitatud SWAT-buss ning mõned kilbid. Kõik lähevad autosse, va juhul kui grupp on suur, siis osad jala.


 

Keemiarünnak /// "Chemical attack"

Meeskonnad

2 meeskonda, kes püüavad keemiarünnaku üleelamiseks leida gaasimaske

Missioon

Kahel meeskonnal on aega 15 minutit, et leida ja kokku koguda mänguala pealt nõutud arv gaasimaske (sõltuvalt grupi suurusest). Mõlemad meeskonnad alustavad erinevatest punktidest samaaegselt ja mõlemal meeskonnal on kasutada sõidukid. Gaasimaskid on territooriumil kas mõne sõiduki katusel või sees, mõne hoone vareme peal, on märgistatud ja kergesti nähtavad.

Mängu lõppedes loetakse saak kokku ja võidab meeskond, kellel on rohkem gaasimaske ja elab üle keemiarünnaku. Loeb kiirus ja strateegia.

Reeglid

Mängu tagasisündimisega! Kui on 3 tabamust kehal, peab mängija tõstma käe üles, liikuma 10 meetrit tagasi ja lugema 20-ni. Kui välja langejal on parasjagu käes gaasimask(id), peab ta need kohe maha asetama kohas, kus ta pihta sai. Vastasmeeskonnal on nüüd võimalus mask ära võtta. Vastaste autode vallutamine/üle võtmine on lubatud.

Mängitakse 1 korra.

Ala

22 000 m², hoonete varemed, mets, sõiduteed, kaevikud, tramm, suur hulk erinevaid militaarmasinaid jm sõidukeid.

Masinad mängu läbiviimiseks

Masinaid saavad meeskonnad kasutada alal liikumiseks, tuletoetuseks, vastasmeeskonna vastu võitlemiseks, gaasimaskide kogumiseks, manööverlahinguks. Sõltuvalt grupi suurusest kas väikeauto kummalgi meeskonnal või mõni suurem masin. Osad saavad liikuda jalgsi.


 

Leht on täiendamisel. Peagi lisatakse juurde veel tsenaariumeid:

4. Klassikaline "lipujaht"

5. Kaevikutsenaarium

6. Maa-aluse punkri läbimine taskulampide ja valgusrakettide toel.